مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-10بين الملل

دادستان ارشد آمریکایی در اعتراض به وزیر دادگستری استعفا کرد


دادستان ارشد رسیدگی به جرایم انتخاباتی وزارت دادگستری آمریکا در اعتراض به درخواست دادستان کل مبنی بر بررسی اتهامات بدون مدرک در ارتباط با وجود بی نظمی در انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریچارد پیلگر دادستان ارشد رسیدگی به جرایم انتخاباتی باقی بماند یا خیر.

پیشتر همزمان با ادامه مخالفت رییس جمهور آمریکا با اعلام پیروزی رقیب دموکرات او در انتخابات و تاکید او بر تقلب گسترده در این انتخابات، ویلیام بار، دادستان کل و وزیر دادگستری این کشور خواستار تحقیقات دادستان های فدرال درباره انتخابات شد.

پایگاه خبری آمریکایی شیکاگو تریبیون گزارش داد: در حالی که هیچ مدرکی از  تقلب گسترده وجود ندارد، ویلیام بار دادستان کل آمریکا به دادستان های فدرال در سراسر ایالات متحده مجوز داده است که اتهام های اساسی مطرح شده درباره رای گیری در انتخابات (ریاست جمهوری) را دنبال کنند .

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا در نامه به دادستان های فدرال و اف بی آی مجوز تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده درباره تخلفات رای گیری را صادر کرد اما همچنین از آنها خواست به دنبال ادعاهای واهی یا دور از ذهن درباره انتخابات نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ارشد آمریکایی در اعتراض به وزیر دادگستری استعفا کرد

دادستان ارشد آمریکایی در اعتراض به وزیر دادگستری استعفا کرد