مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-10سياسي

وزیر دادگستری آمریکا خواستار تحقیق درباره تخلفات انتخابات شد


«ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا در نامه به دادستان های فدرال و اف بی آی خواستار تحقیقات درباره «ادعاهای گسترده مطرح شده» درباره انتخابات ریاست جمهوری و تخلفات در رای گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه مخالفت رییس جمهور آمریکا با اعلام پیروزی رقیب دموکرات او در انتخابات و تاکید او بر تقلب گسترده در این انتخابات، وزیر دادگستری این کشور خواستار تحقیقات دادستان های فدرال درباره انتخابات شد.

پایگاه خبری آمریکایی رییس جمهور این کشور درباره تقلب گسترده در انتخابات و پیروزی جو بایدن در انتخابات اظهارنظر و اقدام کرده است.

نامه وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا درباره تحقیقات در خصوص تخلفات انتخاباتی چند ساعت بعد از دیدار او با میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای این کشور صادر شد.

رهبر سناتورهای جمهوری خواه آمریکا پیش از دیدار با وزیر دادگستری این کشور از اقدام ترامپ در پیگیری حقوقی ادعاها درباره تخلفات انتخاباتی دفاع کرد و آن را حق رییس جمهور خواند.

توسل ترامپ به دادگاه برای پیگیری آنچه تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوانده است، در شرایطی انجام شده که اکثر رسانه های این کشور و حتی شبکه جمهوری خواه فاکس نیوز، او را بازنده انتخابات قلمداد و بایدن هم خود را رییس جمهور منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری آمریکا خواستار تحقیق درباره تخلفات انتخابات شد

وزیر دادگستری آمریکا خواستار تحقیق درباره تخلفات انتخابات شد