مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-10اقتصادي

خبرهای خوب از احداث مسکن محرومان در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای طرح هادی در روستاها


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد از احداث 3500 واحد مسکن محرومان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین جنتی پور در خصوص اجرای طرح هادی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهیه و اجرای طرح هادی روستایی با هدف ساماندهی و اصلاح بافت های موجود در روستاها و نحوه استفاده از زمین ها برای عملکردهای مختلف از جمله مسکونی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستا، اصلاح و بازگشایی معابر، جدول گذاری، آسفالت و سنگ فرش معابر، احداث سیل بند و آماده سازی اراضی پیش بینی شده  است.

وی با بیان اینکه برای گسترش روستاها طرح هادی از جمله اقدامات موثر در توسعه و عمران زیر بنایی روستا و کاهش مهاجرت به شهرها است که با حمایت دولت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت دهیاران و شوراها و همچنین همکاری و مشارکت خود مردم اجرا می شود، افزود: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای استان صورت گرفته و در 703 روستای زیر 20 خانوار و بالای 20 خانوار تهیه طرح هادی صورت گرفته که 450 مورد اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث ساخت مسکن مقاوم در سطح استان با توجه به قدیمی بودن اکثر بافت منازل مسکونی در روستاهای اقدامات خوبی صورت گرفته که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب از احداث مسکن محرومان در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای طرح هادی در روستاها

خبرهای خوب از احداث مسکن محرومان در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای طرح هادی در روستاها