مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-10سياسي

جلایی پور: خود را گول نزنیم بایدن هم به ایران لطمه می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جلایی پور از بازداشتی های فتنه سبز در روزنامه آرمان نوشت: بدون هر یک از سه عامل زیر، ترامپ در این انتخابات قابل شکست دادن نبود: - رأی دادن نیمی از مردم آمریکا به ترامپ هشداردهنده و ترسناک است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جلایی پور از بازداشتی های فتنه سبز در روزنامه آرمان نوشت: بدون هر یک از سه عامل زیر، ترامپ در این انتخابات قابل شکست دادن نبود: - مدیریت بسیار بد بحران کرونا در آمریکا، قتل جورج فلوید و خیزش جنبش ضد تبعیض - ائتلاف و هم افزایی مؤثر اوباما و سندرز در حمایت از بایدن (به تعبیر دیگر، ائتلاف طیف پیشرو و میانه حزب دموکرات که با عدالت خواهانه تر شدن برنامه ها و ادبیات بایدن و درس گیری از خطا های کمپین دموکرات ها در 2016 ممکن شد).

به نظرم در سال آینده تکرار این الگوی پیروزی را در بسیاری از انتخابات های سایر کشور ها هم خواهیم دید که همین سه عامل در نتیجه انتخابات تعیین کننده می شوند.

او در عین حال می افزاید:، اما فراموش نکنیم حتی با وجود سه عامل بالا و پیروزی بایدن، ترامپ همچنان حدود نیمی از آرا را در انتخابات کسب کرد.

اگر کرونا نمی آمد هم احتمالاً ترامپ دوباره رییس جمهور می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلایی پور: خود را گول نزنیم بایدن هم به ایران لطمه می زند

جلایی پور: خود را گول نزنیم بایدن هم به ایران لطمه می زند