مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-10سياسي

ماجرای مساجدی که جوانان نیازمند را راهی خانه بخت می کند+عکس


خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر کار نیک و پسندیده همیشه مورد تقدیر و ستایش بوده و در روزها و شب هایی که کرونا ویروس دست به توزیع مایحتاج زندگی، مواد خوراکی، پوشاک، لوازم التحریر و گوشی های هوشمند موبایل برای استفاده فرزندان در فراگیری درس و تحصیل با بکارگیری برنامه شاد اجرا شده است.

یکی از اقدامات گسترده و سازنده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل برای حمایت از نیازمندان در راستای اجرای نیت خیر برخی خیران تشکیل شورای هماهنگی امور خیریه این شهرستان بوده است که در آن با فعالیت افراد خوش نام و خیر در مدت کم آغاز تلاش ها، گام های بزرگی برداشته شده است.

    اهدای 40 جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل در مورد ایجاد شورای هماهنگی امور خیریه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: ساختمان شورای هماهنگی امور خیریه آمل با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، مسؤولان شهری و استانی در دهه وقف در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و ساختمان بصیرت این امامزاده افتتاح شده است.

حجت الاسلام محمدهادی بهرامی با اشاره به اهداف گسترده این اقدام ارزشمند، افزود: ایجاد هماهنگی با ادارات خدماتی و کمک رسان به خانواده های کم برخوردار و کم توان مالی در تأمین بسته های معیشتی، اشتغال، تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مساجدی که جوانان نیازمند را راهی خانه بخت می کند+عکس

ماجرای مساجدی که جوانان نیازمند را راهی خانه بخت می کند+عکس