مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-10اقتصادي

وزارت نیرو مسبب ضرر اقتصادی کشاورزان اصفهانی است


عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: وزرات نیرو مسبب ضرر و زیان اقتصادی به کشاورزان است و کشاورزان اصفهانی از حقابه خود کوتاه نخواهند آمد.

- حسین محمدرضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسیاری از کشاورزان حقابه دار زاینده رود اصفهان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی برای کشور جانفشانی ها کردند اما بی مهری و بدعهدی های مسئولان به زندگی و معاش این قشر زحمتکش آسیب وارد کرده است.

وی افزود: دهه هاست که حقابه کشاورزان و زیست محیط زاینده رود در راه صنعت و توسعه شهرهای استان های مجاور و اصفهان به یغما رفته است.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان تاکید کرد: مطابق مصوبات اولیه مقرر شده بود، وزارت نیرو پس از راه اندازی تونل های سوم کوهرنگ و اجرای طرح های آبی، به استان های چهارمحال و یزد و صنایع اصفهان، اجازه برداشت آب بدهد، اما سالهاست بدون راه اندازی این طرح ها، اجازه برداشت از محل حقابه های ما را به آنها داده است.

وی اضافه کرد: ما کشاورزان خواستار جمع آوری تمام پمپاژهای استان های چهارمحال و یزد و صنایع اصفهان و قطع برداشتهای غیرقانونی از حقابه هایمان از زاینده رود هستیم؛ طبیعی است که وزارت نیرو هر زمان که منابع لازم برای تخصیص های فوق، مطابق قانون و مصوبات شورای عالی آب را تأمین کرد می تواند اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو مسبب ضرر اقتصادی کشاورزان اصفهانی است

وزارت نیرو مسبب ضرر اقتصادی کشاورزان اصفهانی است