مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-10اقتصادي

آزادسازی 16 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهرقدس


مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس از آزادسازی 16 هزار متر مربع اراضی کشاورزی باباسلمان خبر داد.

- بهروز سلگی مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: طی بازدیدهای روزانه کارشناسان جهاد کشاورزی از تغییر کاربری باغی به مساحت حدود 16 هزار مترمربع در محدود شمالی باباسلمان که اقدام به ساخت آلاچیق، سکو، پرچین و تفکیک فیزیکی غیرمجاز کرده بودند، مطلع می شوند.

وی گفت: در ابتدای شروع کار به این افراد اخطارهایی داده شد تا به طور مجاز اقدام کنند که مجبور به استفاده از قوه قهریه نشویم اما به اخطارها توجه نکرده و همچنان به خلاف مقررات ادامه دادند.

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس افزود: با دریافت دستور از دادستانی و همکاری مأموران کلانتری 13 شهرقدس و مساعدت لجستیکی شهرداری ناحیه 6 منطقه 18 نسبت به جمع آوری موارد تخلف اقدام شد.

سلگی ادامه داد: این تخلفات حدود 32 مورد بوده که همگی قلع و قمع شدند و 420 مترمربع از سطح اشغال شده به صورت غیرمجاز، آزاد و تذکر شدید به متخلفان داده شد که در صورت ادامه یافتن این تخلف علاوه بر قلع و قمع، از طریق دادگستری نیز شکایت انجام می گیرد.

وی با تأکید براینکه مردم مواظب افراد فرصت طلب باشند، تصریح کرد: مردم به هیچ عنوان فریب افراد سودجو که باغ یکپارچه را به شکل خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 16 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهرقدس

آزادسازی 16 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در باباسلمان شهرقدس