مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 01:452020-11-09سياسي

مسابقه دانش آموزی نور، بهانه ای برای ترغیب نوجوانان به انجام آزمایش های علمی


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: مسابقه دانش آموزی نور را بهانه ای است تا دانش آموزان به سمت انجام آزمایش های متفاوت علمی ترغیب شوند.

- حسین تاریخی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت وگو با  خبرنگار گروه آموزش خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقه دانش آموزی نور گفت: مسابقه دانش آموزی نور با گرامیداشت افراد مختلفی برگزار می شود؛ هدف از این نام گذاری ها، الگوسازی از مفاخر جهان اسلام و گرامیداشت دانشمندان مختلف است که اثرگذاری بالایی در شکل گیری تمدن اسلامی خواهند داشت.

وی افزود: با برگزاری این مسابقه، دانشمندان جهان اسلام به دانش آموزان معرفی می شوند و دانش آموزان می توانند با دانشمندانی که در الگوسازی های علمی مورد توجه جوامع اسلامی هستند، آشنا شوند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به تشریح اهداف و جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: مسابقه دانش آموزی نور در ذیل اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته در بنیاد مصطفی(ص) طراحی و برای امیدبخشی و ایجاد افق های جدید و نگرش متفاوت در حوزه علوم برای دانش آموزان برگزار می شود.

تاریخی با بیان اینکه مسابقه دانش آموزی نور با هدف ایجاد نگرشی متفاوت در حوزه علم و فناوری با محور دانش آموزان، طراحی و برگزار می شود، افزود: این مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه دانش آموزی نور، بهانه ای برای ترغیب نوجوانان به انجام آزمایش های علمی

مسابقه دانش آموزی نور، بهانه ای برای ترغیب نوجوانان به انجام آزمایش های علمی