مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 22:352020-11-09اقتصادي

باید دلایل کندی اعطای تسهیلات به متقاضیان مشخص شود


استاندار هرمزگان در نشست شورای هماهنگی بانک های استان با بیان اینکه هیچ یک از واحدهای تولیدی فعال استان نباید تعطیل شود، بر تسهیل و تسریع خدمات رسانی به واحدهای تولیدی استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست شورای هماهنگی بانک های استان هرمزگان عصر امروز دوشنبه با هدف بررسی وضعیت منابع و مصارف، اموال تملیکی، مطالبات و تسهیلات رونق تولید در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این نشست با ارائه گزارشی از منابع و مصارف بانک های استان، گفت: میزان مشارکت بانک های استان درراستای تحقق برنامه های دولت و حمایت از اجرای طرح های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال وتحقق شعار 11درصد افزایش پیدا کرده که مقرر شد کمیته ای برای پیگیری و رصد مطالبات بانک ها تشکیل و در حد معقول تلاش شود که مطالبات بانک ها دریافت و در چرخه پرداخت تسهیلات مجدد قرار بگیرد.

بانک ها گزارشی از تسهیلات ازدواج و قرض الحسنه ارائه کنند استاندار هرمزگان با بیان اینکه مصارف بانک ها نیز 29درصد افزایش داشته است، تصریح کرد:  در نشست آتی شورای هماهنگی بانک ها، مقرر شد گزارشی از تخصیص تسهیلات برای ازدواج جوانان، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های نیازمند و تسهیلات پرداختی برای حمایت از بخش تولید از سوی بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دلایل کندی اعطای تسهیلات به متقاضیان مشخص شود

باید دلایل کندی اعطای تسهیلات به متقاضیان مشخص شود