مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 19:552020-11-09سياسي

فعالیت 320 مربی آموزشی دفاع مقدس در لرستان / خاطرات رزمندگان ثبت شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به فعالیت 320 مربی آموزشی دوران دفاع مقدس در لرستان، گفت: امروز مسئولیت خطیر ما ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس است و تا زمانی که خاطرات را ثبت نکنیم، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به فعالیت 320 مربی آموزشی دوران دفاع مقدس در لرستان، گفت: امروز مسئولیت خطیر ما ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس است و تا زمانی که خاطرات را ثبت نکنیم، ماموریت ما پایان نیافته است.

محسن رشیدی در جلسه ای که امروز 19 آبان ماه با حضور جمعی از مربیان آموزش نظامی پیشکسوت دوران دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی در استان لرستان، اظهار کرد: تشکیل این قرارگاه فرصت مناسبی است که مربیان آموزشی پیشکسوت دوران دفاع مقدس بار دیگر گرد هم جمع شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون 195 کتاب مرتبط با دفاع مقدس لرستان، در این اداره کل جمع آوری شده است که نسبت به تعداد رزمندگان و نقش این استان در دوران دفاع مقدس، بسیار اندک است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان بررسی و نگارش نقش مربیان آموزشی در دفاع مقدس را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: آیندگان در مورد ما قضاوت خواهند کرد و برایشان سوال پیش می آید که در جنگ هشت ساله کسانی بوده اند که وظیفه آموزش های نظامی را برعهده داشته اند، این افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 320 مربی آموزشی دفاع مقدس در لرستان / خاطرات رزمندگان ثبت شود

فعالیت 320 مربی آموزشی دفاع مقدس در لرستان / خاطرات رزمندگان ثبت شود