مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 19:502020-11-09سياسي

اجرای طرح هادی در روستاها نیازمند نگاه ویژه مسوولان است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: چندین روستا در استان مرکزی نیاز به رسیدگی و اجرای طرح دارد و نیاز است دولت برای این مناطق بودجه مناسب در نظر بگیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری عصر امروز در نشست با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه استان مرکزی برای بنیاد مسکن درآمدزایی مناسبی داشته است اما در بحث خدمات دهی ضعف هایی وجود دارد، اظهار کرد: به عنوان نمونه در سیل سال گذشته اعتبار مناسبی دریافت شد اما خدمات دهی به روستاها و مناطقی که آسیب دیده بودند مناسب نبود و در برخی مناطق هیچ تغییر و اصلاحی صورت نگرفت.

وی در خصوص طرح هادی نیز بیان کرد: اصلاح طرح هادی و اجرای این طرح در استان مرکزی نیاز به حمایت ویژه مسوولان دارد، باید طرح هادی با جدیت بیشتری دنبال شود و دولت حمایت ویژه تری از این طرح داشته باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به لزوم در نظر گرفتن اعتبار، بودجه و خدمات دهی مناسب در این بخش در استان مرکزی افزود: سکوت ما نباید باعث شود که پروژه های استان مغفول بماند و باید توجه داشت مردم در خصوص جذب بخشی از درآمدها در استان از ما مطالبه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در روستاها نیازمند نگاه ویژه مسوولان است

اجرای طرح هادی در روستاها نیازمند نگاه ویژه مسوولان است