مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-09پزشكي

1234 بیمار و 66 فوتی کرونایی در خاش


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای شیوع و همه گیری بیماری ویروسی کرونا در این شهرستان تا صبح امروز 1234 مورد بیماری و 66 مورد فوتی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناصاحب گل صالحی در نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونای خاش افزود: هم اینک در این شهرستان وضعیت قرمز کرونایی اعلام و ممنوعیت های لازم اعمال می شود.

وی بیان کرد: فقط در آبان ماه 16 مورد فوتی داشته ایم و از شهریورماه تا مهر و آبان شاهد افزایش سه برابری مبتلایان بوده ایم.

رییس شبکه بهداشت و درمان خاش هم با اشاره به اینکه ابتلای خوشه ای به بیماری کرونا در این شهرستان در آبان ماه و دو ماه شهریور و مهرماه اتفاق افتاده است گفت: به دلیل اینکه افراد فاقد علامت جوان با حضور در مراکز تجمعی به بیماری مبتلا شده اند ولی علامتی نداشته اند، بنابراین باعث ابتلای پدر و مادر و اطرافیان شان شده اند.

دکتر رضا کرد افزود: این بیماری ویروسی درمان و واکسن ندارد، بنابراین تاکید ما بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

برگزاری مراسم های تجمعی، عزا و عروسی و دورهمی های خانوادگی و دوستانه و تفریحی در این شهرستان ممنوع بوده و علاوه بر تعطیلی دو هفته ای مدارس و دانشگاهها و ممنوعیت فعالیت گروه های سه و چهار متخلفان صنفی که در آنها پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شوند تعطیل خواهند شد و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1234 بیمار و 66 فوتی کرونایی در خاش

1234 بیمار و 66 فوتی کرونایی در خاش