مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-09سياسي

تفسیر قرآن در اندیشه امام خمینی(ره) بررسی شد


وبینار «تفسیر عرفانی، قرائت پیام های حکمت آمیز الوهیت در سنت دینداری» به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی برگزار و تفسیر قرآن در اندیشه امام خمینی(ره)، - وبینار تفسیر عرفانی، قرائت پیام های حکمت آمیز الوهیت در سنت دینداری به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی برگزار و تفسیر قرآن در اندیشه امام خمینی(ره)، بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار علمی با موضوع تفسیر عرفانی، قرائت پیام های حکمت آمیز الوهیت در سنت دینداری به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی و با همکاری دانشگاه قرآن جاکارتا و مرکز علمی اکورات در فضای مجازی برگزار شد.

عبد موید، استاد دانشگاه قرآن به عنوان مدیر برنامه این نشست، به بیان سخنانی کوتاهی در باره اهداف برگزاری وبینار تفسیر عرفانی، قرائت پیام های حکمت آمیز الوهیت در سنت دینداری پرداخت.

مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی در سخنان خود، مطرح کرد: امیدوارم با برگزاری این نشست بتوانیم در آینده نیز در خصوص معجزه بزرگ الهی، کتابی که منشاء همه خوبی ها، صلح، دوستی، اخلاق نیکو و هزاران مطلب حیات بخش جهانی است به بحث و تبادل نظر بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر قرآن در اندیشه امام خمینی(ره) بررسی شد

تفسیر قرآن در اندیشه امام خمینی(ره) بررسی شد