مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-09اقتصادي

بهره برداری از 5 طرح برقی در فارس و جنوب کشور


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد که سه شنبه 20 آبان و در قالب پویش الف-ب-ایران، با حضور معاون وزیر نیرو 5 طرح برق و انرژی در فارس و بوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

- غلامرضا نصیری دوشنبه 19 آبان در جمع خبرنگاران، سرمایه گذاری انجام شده برای 5 پروژه حوزه برق و انرژی آماده افتتاح را 860 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این طرح ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه شهروز شهر، پست 132 کیلوولت عمادشهر، طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد و افزایش ظرفیت پشت بوشیگان شهرستان کازرون در استان فارس و طرح احداث پست سیار 132/20 کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ظرفیت پست شهروز شهر در شیراز، سال گذشته کلید خورد و اکنون آماده بهره برداری است، گفت: این طرح با سرمایه گذاری 220 میلیارد ریالی اجرا شده و موجب پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها و همچنین تامین برق مشترکان این حوزه خواهد شد و برای 10 نفر به صورت مستقیم و برای 20 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر خاطر نشان کرد: طرح اجرای پست برق 132 کیلوولت عماد شهر در شهرستان لارستان نیز با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریالی و با هدف افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی اجرا شده است که برای 20 نفر ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح برقی در فارس و جنوب کشور

بهره برداری از 5 طرح برقی در فارس و جنوب کشور