مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-09سياسي

از سفرهایی که کرونا را دور می زند تا تعرض به چغازنبیل


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سفر در دوران کرونا، تعرض کارخانه قند به حریم چغازنبیل و بیمه هنرمندان صنایع دستی اظهارنظر کرد.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سفر در دوران کرونا، تعرض کارخانه قند به حریم چغازنبیل و بیمه هنرمندان صنایع دستی اظهارنظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر مونسان که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: هرآن چه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند، مطیع آن هستیم.

با این حال به عنوان پیشنهاد، مدلی را با عنوان بسته سفر هوشمند طراحی کردیم که با اجرای آن می توان سفرهای ایمنی داشت.

به طور حتم سفرهای انبوه و بدون برنامه ریزی مورد تایید ما هم نیست؛ چراکه نفعی برای صنعت گردشگری ندارد و صحبت های دوستان ما در وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص درست است.

اما سفر در قالب تور و تحت نظارت کامل این وزارتخانه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی پیشنهادی است که می تواند انجام شود.

سفر ایمن با کرونا چگونه ممکن است؟ او با اشاره به سفر اخیرش به ترکیه، گفت: برخی از کشورها از جمله ترکیه بخش گردشگری خود را فعال کرده اند، مثلا در ترکیه دیدم برچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفرهایی که کرونا را دور می زند تا تعرض به چغازنبیل

از سفرهایی که کرونا را دور می زند تا تعرض به چغازنبیل