مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-09بين الملل

هرج و مرج و سرخوردگی در کاخ سفید


در سایه اصرار ترامپ بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و تن ندادنش به شکست حالتی از هرج و مرج بر کاخ سفید حاکم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وبسایت آمریکایی آکسیوس در گزارشی نوشت: برخی منابع گفتند بر خلاف اندکی از مخالفان، بیشتر افراد نزدیک به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به خوبی می دانند که رقابت انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسیده است اما هیچ کس نمی خواهد خودش را قریانی کند و تسلیم شکست شود.

به همین دلیل نزدیکان ترامپ از گزینه جنگ حقوقی برای اجتناب ترامپ برای تبدیل شدن به نخستین رییس جمهوری که طی 28 سال اخیر یک دوره در قدرت می ماند، حمایت کردند اما یک منبع نزدیک به ستاد انتخاباتی ترامپ فاش کرد که مشاوران ارشد رییس جمهور روز شنبه 7نوامبر 2020 با وی در کاخ سفید نشست برگزار کردند و برایش به شکل مفصلی گزینه های موفقیت را تشریح کردند.

این منبع افزود که مشاوران برای ترامپ نتایج احتمالی به راه انداختن چنین نبردهای قضایی را توضیح دادند اما وی اصرار کرد در این راه گام بر می دارد.

اصرار ترامپ بر نبرد قضایی یک منبع که اخیر با رییس جمهور آمریکا صحبت کرده است به وبسایت آکسیوس گفت که ترامپ حتی احتمال شکست را نیز بررسی کرد و پذیرفت که نتیجه ممکن برای وی بد باشد و به شکست او منجر شود ولی اصرار کرد که فرایند تقلب بزرگی رخ داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرج و مرج و سرخوردگی در کاخ سفید

هرج و مرج و سرخوردگی در کاخ سفید