مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-09سياسي

اجرای پروژه های مقابله با آبگرفتگی در 52 نقطه بحرانی اهواز


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم آمادگی به منظور مقابله با آبگرفتگی شهرها هنگام بارندگی گفت: با انجام پروژه هایی در 52 نقطه بحرانی اهواز، شرایط پایداری در زمان بارندگی بهتر خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم آمادگی به منظور مقابله با آبگرفتگی شهرها هنگام بارندگی گفت: با انجام پروژه هایی در 52 نقطه بحرانی اهواز، شرایط پایداری در زمان بارندگی بهتر خواهد بود.

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (19 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه از دستگاه های اجرایی برای آمادگی های لازم به منظور مواجهه با بارش های آینده دعوت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگرچه پیش بینی می شود امسال بارش های موثر دیرتر آغاز شود و احتمالا بارش ها در آذرماه و دی ماه کمتر از نرمال باشد اما طبق پیش بینی ها، بارندگی در بهمن ماه بیش از نرمال خواهد بود و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با آبگرفتگی گفت: از قبل پروژه های کوتاه مدت و میان مدت در اهواز، بندر امام(ره)، ماهشهر، دشت آزاداگان، آبادان و خرمشهر اجرا شده است و اکنون با اقدامات انجام شده آمادگی برای مقابله بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های مقابله با آبگرفتگی در 52 نقطه بحرانی اهواز

اجرای پروژه های مقابله با آبگرفتگی در 52 نقطه بحرانی اهواز