مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-09سياسي

ساخت سریال «مردان نادر» درباره شهید مهدوی


در نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس مرکز سیمای استان ها، تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال «مردان نادر» درباره دلاورمردان نیروی دریایی امضا شد.

- در نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس مرکز سیمای استان ها، تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال مردان نادر درباره دلاورمردان نیروی دریایی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، سیدعباس فاطمی، رییس مرکز سیمای استان ها در این نشست با اشاره به رشادت شهید نادرمهدوی از شهدای نامی بوشهر و دلاورمردان سپاه در نیروی دریایی گفت: شهید نادر مهدوی یکی از قهرمانان دفاع مقدس در حوزه نبرد دریایی است و این حوزه مردان نادر متعددی دارد که از گذشته و زمان رییس علی دلواری تاکنون امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند تا جایی که دشمن هرگز جرأت تعدی نیافته است.

او با بیان اینکه معرفی این عظمت و تربیت مؤمنانه وظیفه رسانه ملی است گفت: برای معرفی مردان نادر این خطه ابتدا یک مینی سریال در نظر گرفته شده بود اما شکوه حماسه آنان ما را بر آن داشت تا سریالی در 26 قسمت برای این امر در نظر بگیریم تا با مبنای روایت رشادت شهید نادر مهدوی سیر تکامل نیروی دریایی تا امروز، عظمت و اقتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریال «مردان نادر» درباره شهید مهدوی

ساخت سریال «مردان نادر» درباره شهید مهدوی