مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-09اقتصادي

پیگیر رفع مشکل صدور اسناد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم


پیگیر رفع مشکل صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک که با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی و رؤسای ادارات عضو برگزار شد اظهار داشت: در سالی که مزین به نام جهش تولید است با دستور استاندار و پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری و ادارات کل استانی، رفع مشکل صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است.

خطیبی افزود: با توجه به ضرورت افزایش واحدهای گلخانه ای و استفاده از سیستم آبیاری نوین در بخش کشاورزی، بایستی شهرداری و تمامی دستگاه های اجرایی در صدور مجوزهای قانونی با سرعت بیشتری عمل کرده و گزارش اقدامات را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: همه ادارات باید همکاری داشته تا در اسرع وقت عملیات اجرایی دهکده سفال آغاز شود و در پاسخ به استعلامات تسریع کنند.

فرماندار قرچک بیان داشت: از واحدهای تولیدی انتظار می رود با برطرف شدن مشکلات، در راستای افزایش ظرفیت تولید، جذب سرمایه و جذب کارگر حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در سال جهش تولید برای رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر در شهرستان گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع مشکل صدور اسناد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم

پیگیر رفع مشکل صدور اسناد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم