مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-09اقتصادي

مشکلات صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک رفع می شود


در سال مزین به نام «جهش تولید» با دستور استاندار و پیگیری های انجام گرفته، رفع مشکل صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک که منظور پیگیری مصوبات سفر استاندار به قرچک همچنین بررسی مشکلات بیمه ای، تسهیلات و انشعابات برخی واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه ای با حضور استاندار تهران در راستای رفع مشکلات شهرستان، موانع تولید و رونق اقتصادی شهرستان و درخواست های تولیدکنندگان مطرح و راهکارهای برون رفت از این مشکلات ارائه شد.

وی گفت: یکی از مهم ترین این موضوعات مشکلات مربوط به اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بود که در این باره دستورات لازم به ادارات کل استانی ارائه شده و وظایف در حال پیگیری است.

فرماندار قرچک ادامه داد: با توجه به ضرورت افزایش واحدهای گلخانه ای و استفاده از سیستم آبیاری نوین در بخش کشاورزی، باید شهرداری و تمام دستگاه های اجرایی در صدور مجوزهای قانونی با سرعت بیشتری عمل کرده و گزارش اقدامات را به طور مرتب به دبیرخانه ارسال کنند.

خطیبی خاطرنشان کرد: همه ادارات باید همکاری داشته تا در اسرع وقت عملیات اجرایی دهکده سفال آغاز شود و در پاسخ به استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک رفع می شود

مشکلات صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک رفع می شود