مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-09اجتماعي

درخشش 22 دانش آموز مددجوی خراسان جنوبی در کنکور 99


معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی از درخشش 22 دانش آموز مددجوی خراسان جنوبی در کنکور 99 و کسب رتبه های چشمگیر خبر داد.

- محمد عرب ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: این نهاد با حمایت از دانش آموزان تحت حمایت برای آمادگی دانش آموزان در کنکور سراسری و ارائه خدمات به موقع به آنان، خوشبختانه نتیجه این اقدامات و برنامه ریزی ها، کسب 22 رتبه زیر پنج هزار در کنکور سراسری توسط دانش آموزان زیر پوشش این نهاد بوده است.

درخشش 22 دانش آموز مددجوی کمیته امداد در کنکور 99 وی افزود: از این تعداد دو نفر در رشته انسانی رتبه زیر 100، سه نفر رتبه 100 تا 500 رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و هنر، سه نفر رتبه 500 تا هزار در رشته های علوم انسانی و هنر، پنج نفر رتبه هزار تا دو هزار در رشته های علوم انسانی، ریاضی و زبان و 9 نفر در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی رتبه های دو هزار تا پنج هزار را کسب کرده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد مشاوره تحصیلی و خدمات آموزشی ارائه می شود.

8500 دانش آموز خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد عرب یادآور شد: هم اکنون هشت هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند که به این دانش آموزان کمک هزینه تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 22 دانش آموز مددجوی خراسان جنوبی در کنکور 99

درخشش 22 دانش آموز مددجوی خراسان جنوبی در کنکور 99