مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-09فرهنگي

«روایت یک لبخند»، جشنواره ای برای قصه گویی طنز


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از علاقه مندان به قصه گویی دعوت کرد تا در جشنواره طنز «روایت یک لبخند» شرکت کنند.

- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از علاقه مندان به قصه گویی دعوت کرد تا در جشنواره طنز روایت یک لبخند شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این جشنواره با توجه به اهمیت تقویت روحیه امید و نشاط در شرایط کنونی برای سه گروه نوجوانان (12 تا 18 سال) زنان و مردان (18 سال به بالا) و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها برگزار می شود.

بر اساس فراخوان، جشنواره قصه گویی طنز روایت یک لبخند در دو بخش قصه های امروز با موضوع با لبخند در خانه بمانیم شامل خاطره ها و تجربه های طنزآمیز و قصه های دیروز با موضوع از گذشته لبخند سوغات بیاوریم شامل قصه های برگرفته از ادبیات کهن و معاصر که در این بخش داستان های برگرفته از کلیله و دمنه، گلستان سعدی و مرزبان نامه پیشنهاد شده است.

بر همین اساس علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا 20 آذر 1399 فرصت دارند تا فیلم قصه گویی خود را که به صورت افقی فیلم برداری شده است به پست الکترونیکی afarinesh.

kanoon.

tehran@gmail.

com و یا در قالب لوح فشرده به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، پلاک 6، معاونت فرهنگی کانون استان تهران ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت یک لبخند»، جشنواره ای برای قصه گویی طنز

«روایت یک لبخند»، جشنواره ای برای قصه گویی طنز