مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-09ورزشي

نباید برد استقلال بیش از حد بزرگ شود/ گل مطهری در کلاس جهانی بود


پیروزی در هفته اول برابر تیم مس رفسنجان فقط یک شروع خوب برای استقلال بود و نباید این پیروزی بیش از حد بزرگ جلوه داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آبی پوشان تهران در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر موفق شدند میهمان خود مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی و در غیاب هوادران با نتیجه 2 بر صفر شکست داده تا شروع خوبی در لیگ بیستم داشته باشند.

اکبر کارگرجم مدافع میانی استقلال در دهه 50 و مرد سال سابق فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: از استقلال انتظاری جز پیروزی در این بازی نمی رفت و در هر صورت این نتیجه یک شروع خوب برای آبی پوشان بود.

وی افزود: تاکید می کنم این بازی و این نتیجه تنها یک شروع خوب برای لیگ بود و اگرچه تک تک امتیازات در لیگ دارای ارزش است، اما نباید این پیروزی بیش از حد بزرگ جلوه داده شود چون در این صورت مشکلات تیم پشت این پیروزی پنهان شده و این به سود استقلال نیست.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید کرد: در این بازی خطر زیادی دروازه ما را تهدید نکرد اما تیم کم تجربه مس رفسنجان هم در یکی دو نوبت نشان داد تیم ما می تواند در بازی های بزرگ تر و مقابل مهاجمان باتجربه تر از عمق دفاع آسیب پذیر باشد.

مدافعان میانی ما تک به تک بسیار خوب و در حد خودشان شماره یک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید برد استقلال بیش از حد بزرگ شود/ گل مطهری در کلاس جهانی بود

نباید برد استقلال بیش از حد بزرگ شود/ گل مطهری در کلاس جهانی بود