مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-09اقتصادي

اعمال محدودیت های جدید یک ماهه در هرمزگان از فردا+ جزییات


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از سه شنبه (20 آبان)، محدودیت های جدیدی در بندرعباس و 4 شهرستان اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی در نشست ستاد استانی در بندرعباس تا ساعت 18 و دیگر شهرها تا ساعت 20 مجاز است و پس از آن محدودیت ها اعمال می شود.

 تعطیلی گرو ه 2 شامل: پاساژ، مراکز خرید و فروش مواد غیر غذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مراکز متبرکه و زیارت گاه ها، کاهش زمان فعالیت شرکت ها و انجام دورکاری، آبمیوه فروشی، مراکز غذا با پذیرش مشتری، قنادی خشکبار، آرایشگاه مردانه و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری و مشاورین املاک، فرش و موکت، اسباب بازی فروشی ها و فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ و فعالیت های وابسته، آتلیه و عکاسی، پرده فروشی، مبلمان، کیف و کفش، لوازم التحریر وخرازی، کادویی، تزیینات داخلی، خیاطی و فروش پوشاک وپارچه.

تعطیلی گروه 3شامل: آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسرا و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها و مهد های کودک، استخر های سرپوشیده، سینما، تاتر و مراکز مشابه، مساجد و مصلی، دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه، موزه و باغ و موزه ها، تا لار های پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن زیبایی، کاهش زمان فعالیت مترو و حمل و نقل درون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید یک ماهه در هرمزگان از فردا+ جزییات

اعمال محدودیت های جدید یک ماهه در هرمزگان از فردا+ جزییات