مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-09سياسي

شهروندان خراسان شمالی از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از شهروندان درخواست می شود از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از شهروندان درخواست می شود از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند.

دکتر احمد برادران در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا با تعطیلی شهرهای قرمز و سیاه به منظور قطع زنجیره کرونا موافق هستید؟ اظهارکرد: خراسان شمالی از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر همین اساس تصمیم بر تعطیلی فعالیت برخی از اصناف گرفته شد.

وی افزود: هر چند که به هیچ عنوان نمی خواهیم به اصناف ضرر اقتصادی وارد شود اما از سوی دیگر سلامت مردم در اولویت کاری قرار دارد در نتیجه تصمیم بر تعطیلی فعالیت برخی از اصناف گرفته شد.

برادران تاکیدکرد: اما با تعطیلی موافق هستیم که مردم نیز رعایت کنند و از بیرون آمدن از منازل خود خودداری و سفرهای غیرضروری را در داخل و خارج شهر را به صفر برسانند تا بتوان زنجیره شیوع کرونا را قطع کرد.

وی ادامه داد: در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در ذیل ستاد کرونای استانی قرارگاه عملیاتی تشکیل شد که بر موضوعات مختلف مطرح شده در ارتباط با ویروس کرونا رصد می کند و یکی از مصوبات مطرح شده جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان خراسان شمالی از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند

شهروندان خراسان شمالی از انجام سفرهای غیرضروری در داخل شهر خودداری کنند