مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-09سياسي

تنها راه عبور از کرونا تعامل مردم و مسوولان است


رییس قرارگاه جهاد و سلامت و بهداشت شهرستان ساوه گفت: تنها راه عبور از بیماری کرونا دست به دست هم دادن و انسجام داشتن است و مهار کرونا لزوم تعامل مردم و مسوولان را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در نشست قرارگاه جهاد و سلامت و بهداشت شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه شیوع را باور ندارند، گفت: این قرارگاه با محوریت مساجد با کمک به دولت و خدمت به مردم با انسجام دینی و ملی تلاش می کند تا در کنار کادر درمان جامعه را از این بحران عبور دهد و در واقع با تلاش برای جلوگیری از ابتلای مردم به این بیماری، باری را از دوش کادر درمان بردارد.

حسینی بر لزوم ایجاد محدودیت ها با درنظر گرفتن همه جوانب و انجام کار کارشناسی تاکید و عنوان کرد: گاهی تصمیماتی اتخاذ می شود که غیراجرایی است، اگر برخی تصمیمات نظارت را به همراه نداشته باشد و صف بندی و اعمال سلیقه های شخصی در آن دخیل باشد قطعا موفقیتی بدنبال نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اتخاذ تصمیمات باید مبتنی بر منطق و با اقناع عمومی همراه باشد، تصریح کرد: اگر قوانین تبعیض آمیز باشد مردم گلایه خواهند داشت و اگر محدودیتی قراراست برای جایی اتخاذ شود باید در همه نقاط شهر انجام شود و فقط معطوف به مراکز اصلی شهر نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه عبور از کرونا تعامل مردم و مسوولان است

تنها راه عبور از کرونا تعامل مردم و مسوولان است