مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-09دانش

روش استعلام صحت مدارک تحصیلی دانشگاههای خارجی اعلام شد


مدیرکل امور دانش آموختگان وزارت علوم روش استعلام صحت مدارک تحصیلی دانشگاه های خارجی و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید عبدالحمید انگجی اظهار داشت: فرایند الکترونیکی شدن صدور مدارک و تأییدیه های دانش آموختگان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی داخل کشور از اواخر سال 97 و در بخش اداره دانش آموختگان خارج از کشور که متولی ارزشیابی مدارک تحصیلی (رشته های غیرپزشکی و پیراپزشکی) است نیز از اوایل سال 99 در قالب سامانه سجاد اجرایی شده است.

وی گفت : سازمان های دولتی و خصوصی، کارفرمایان و سایر ذینفعان (کلیه افراد حقیقی و حقوقی) می توانند با اسکن QR Code مندرج در گواهی نامه موقت و دانشنامه دانش آموختگان داخل کشور و یا گواهی نامه موقت (تا یکسال) و ارزشنامه خارج از کشور توسط نرم افزارهای QR Code Reader و یا با درج کد صحت 20 رقمی در آدرس پورتال سازمان به نشانی http://Portal.

Saorg.

ir در قسمت خدمات- استعلام کد صحت، صحت مدرک ارائه شده را استعلام و تأییدیه تحصیلی را به صورت آنلاین مشاهده و اخذ نمایند از این رو پاسخگویی کتبی به استعـلام مدارک دارای کد صحت QR Code امکان پذیر نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش استعلام صحت مدارک تحصیلی دانشگاههای خارجی اعلام شد

روش استعلام صحت مدارک تحصیلی دانشگاههای خارجی اعلام شد