مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-09فرهنگي

باور نمی کردند من همسر واقعی اربابم


مهوش صبرکن درباره بازخوردهای بازی اش در نقش مادر «خانم بس» در سریال «پس از باران» گفت: در آن زمان که فضای مجازی هم نبود، خیلی ها باورشان نمی شد که من همسر واقعی ارباب باشم.

- مهوش صبرکن درباره بازخوردهای بازی اش در نقش مادر خانم بس در سریال پس از باران گفت: در آن زمان که فضای مجازی هم نبود، خیلی ها باورشان نمی شد که من همسر واقعی ارباب باشم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهوش صبرکن که تاکنون در سریال هایی چون جراحت، یوسف پیامبر(ع) ، روشن تر از خاموشی ، پنجمین خورشید ، پشت کوه های بلند ، خاطرات مرد ناتمام و رسم شیدایی ایفای نقش کرده است، به تازگی سریال پس از باران با بازی وی از آی فیلم بازپخش می شود.

این بازیگر به آی فیلم گفت: در سریال پس از باران قرار بود نقشی را بازی کنم که از خودم خیلی بزرگ تر بود و برای نزدیک شدن به آن نقش گریم سنگین روی صورتم انجام شد و لباس هایی پوشیدم که بزرگ تر از سن خودم دیده می شدم.

صبرکن با اشاره به اینکه در آن زمان فضای مجازی نبود که اطلاعات زندگی بازیگران در دسترس مردم باشد و خیلی ها باورشان نمی شد که او همسر واقعی ارباب باشد، اضافه کرد: با اینکه نقش های منفی را بیشتر دوست دارم، ایفای این نقش برایم بسیار سخت بود و باید نقش مادر کسی را بازی می کردم که تقریباً هم سن خودم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور نمی کردند من همسر واقعی اربابم

باور نمی کردند من همسر واقعی اربابم