مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-09اقتصادي

گازرسانی روستایی در فارس 212 درصد رشد داشته است


استاندار فارس با اشاره افزایش 212 درصدی گازرسانی روستایی از سال 92 تاکنون در استان، گفت: طی این بازه زمانی شاهد افزایش 60 درصدی مشترکین و 92 درصدی شبکه گذاری بوده ایم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره افزایش 212 درصدی گازرسانی روستایی از سال 92 تاکنون در استان، گفت: طی این بازه زمانی شاهد افزایش 60 درصدی مشترکین و 92 درصدی شبکه گذاری بوده ایم.

عنایت الله رحیمی دوشنبه 19 آبان در آیین افتتاح 181 طرح گازرسانی و پیوستن استان فارس به پویش سبز که در به شکل ویدئوکنفرانسی و با شرکت وزیر نفت، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت گاز ایران برگزار شد، گفت: فارس از پهناورترین استان های کشور و دارای هشت هزار روستاست که بیش از چهار هزار روستای آن بیش از بیست خانوار جمعیت دارد.

او با اشاره به وجود 36 شهرستان در فارس و داشتن بیشترین شهرستان های کشور، افزود: فعالیت های خوب شرکت نفت موجب رضایتمندی مردم در این استان شده است.

استاندار فارس همچنین در خصوص پیوستن فارس به پویش استان سبز نیز گفت: یک اقدام بسیار مثبت است و موجب نشاط و امید آفرینی می شود و البته مزایای مختلفی هم بر آن مترتب است.

رحیمی در این جلسه خواستار تسریع در اجرای پروژه ها، استفاده بیشتر ازپتانسیل های نفتی و گازی فارس، ایجاد فرصت های شغلی جدید و ثروت آفرینی برای توسعه کشور در زمینه نفت و گاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی روستایی در فارس 212 درصد رشد داشته است

گازرسانی روستایی در فارس 212 درصد رشد داشته است