مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-09اقتصادي

پروژه ایمن سازی کمربندی شهر قیدار به بهره برداری می رسد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: ایمن سازی کمربندی شهر قیدار طی دو ماه آینده با تکمیل علایم به بهره برداری می رسد که این امر در کاهش تصادفات محور قیدار بسیار موثر است.

- عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه محور خدابنده به ابهر از پر تصادف ترین محورهای استان است، گفت: برنامه بهبود راه های مواصلاتی خدابنده در دستور کار است.

وی اظهار کرد: محورهایی که دارای تصادفات کم درشهرستان خدابنده بود آشکار سازی شده و به رانندگان اطلاع رسانی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: نقاطی که پر تصادف بوده دردستور کار قرار گرفته و ایمن سازی ورودی شهر خدابنده به سمت حصار دردست پیمانکار است و تعریض و بهسازی خواهد شد.

علی اکبری تاکید کرد: ایمن سازی کمربندی شهر قیدار طی دو ماه آینده با تکمیل علایم به بهره برداری می رسد و در کاهش تصادفات در این محور بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتقای ایمنی راههای ارتباطی در کل استان در دستور کار اداره راهداری است، گفت: ارتقای کیفیت تابلوهای ایمنی و گسترش خط کشی ها دربرنامه امسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، ابراز داشت: همچنین به منظور ایمن سازی محورهای ارتباطی این استان، عملیات شانه سازی و ریزش برداری در مسیرهای ارتباطی مختلف این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ایمن سازی کمربندی شهر قیدار به بهره برداری می رسد

پروژه ایمن سازی کمربندی شهر قیدار به بهره برداری می رسد