مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-09سياسي

زنگ کتاب و کتابخوانی باید در کل ایران نواخته شود


مدیر کمیته هماهنگی سازمان ها، نهادها و استان های هفته کتاب می گوید: علی رغم این که فعالیت های اجتماعی مان محدود است ولی در پی این هستیم تا تمام ایران به رنگ هفته کتاب درآید و زنگ کتاب و کتابخوانی در کل ایران نواخته شود.

- مدیر کمیته هماهنگی سازمان ها، نهادها و استان های هفته کتاب می گوید: علی رغم این که فعالیت های اجتماعی مان محدود است ولی در پی این هستیم تا تمام ایران به رنگ هفته کتاب درآید و زنگ کتاب و کتابخوانی در کل ایران نواخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری بیست وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، حسین صفری - معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیر کمیته هماهنگی سازمان ها، نهادها و استان های هفته کتاب - اظهار کرد: امسال با توجه به وجود بیماری کووید 19 به طور طبیعی بخشی از فعالیت ها در حوزه سازمان ها، نهادها، استان ها و به طور کلی مجموعه ها و نمایشگاه ها به صورت مجازی برگزار و اجرا می شود.

او افزود: به محض این که از سوی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر هفته کتاب ابلاغیه صادر شد شروع به برنامه ریزی کرده و مکاتباتی را با ادارات کل استان ها انجام دادیم.

حتی اروند، کیش، جنوب کرمان، سازمان ها و نهادهای همکار که حدود 152 سازمان را شامل می شود رصد و شناسایی کرده و با آن ها مکاتبه کردیم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کتاب و کتابخوانی باید در کل ایران نواخته شود

زنگ کتاب و کتابخوانی باید در کل ایران نواخته شود