مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-09سياسي

رییس جمهور کوبا از پیروزی بایدن در انتخابات استقبال کرد


رییس جمهور کوبا روز یکشنبه از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال کرد و در توییتی نوشت که دولتش متوجه شده که مردم آمریکا مسیر تازه ای را انتخاب کرده اند.

- رییس جمهور کوبا روز یکشنبه از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال کرد و در توییتی نوشت که دولتش متوجه شده که "مردم آمریکا مسیر تازه ای را انتخاب کرده اند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در توییت میگوئل دیاز کانل که منعکس کننده امید گسترده این جزیره تحت اداره کمونیسم به بهبود روابط آمریکا و کوبا تحت ریاست جمهوری منتخب آمریکا، جو بایدن، بدون نام بردن از او بود، آمده است: ما به امکان روابط دوجانبه سازنده که به تفاوت های یکدیگر احترام بگذارد، باور داریم.

دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی آمریکا، اکثر تنش زدایی هایی که جانشین سابقش باراک اوباما طی سال های 2014 تا 2016 انجام داده بود را از بین برد و در عوض سیاست دیرینه آمریکا مبنی بر خفه کردن اقتصاد کوبا برای اجبار تغییر دموکراتیک را برگرداند.

دولت ترامپ محدودیت های سفر و حواله های ایالات متحده به کوبا را بیشتر و حمل و نقل نفت ونزوئلا به این جزیره را نیز تحریم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کوبا از پیروزی بایدن در انتخابات استقبال کرد

رییس جمهور کوبا از پیروزی بایدن در انتخابات استقبال کرد