مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-09سياسي

زنگ کتاب و کتابخوانی در ایران نواخته می شود


مدیر کمیته هماهنگی سازمان ها، نهادها و استان های هفته کتاب گفت: علی رغم محدودیت فعالیت های اجتماعی در پی آن هستیم تمام ایران به رنگ هفته کتاب درآید و زنگ کتاب و کتابخوان به صدا درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین صفری معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیر کمیته هماهنگی سازمان ها، نهادها و استان های هفته کتاب گفت: امسال با توجه به وجود بیماری کووید 19 به طور طبیعی بخشی از فعالیت ها در حوزه سازمان ها، نهادها، استان ها و به طور کلی مجموعه ها و نمایشگاه ها به صورت مجازی برگزار و اجرا می شود.

وی افزود: به محض این که از سوی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر هفته کتاب ابلاغیه صادر شد، شروع به برنامه ریزی کرده و مکاتباتی را با ادارات کل استان ها انجام دادیم.

حتی اروند، کیش، جنوب کرمان، سازمان ها و نهادهای همکار که حدود 152 سازمان را شامل می شود را رصد و شناسایی کرده و با آن ها مکاتبه کردیم و برنامه های مورد نظرشان در هفته کتاب را درخواست کردیم.

معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات در ادامه گفت: نگاه ما این است که در هفته کتاب کل ایران رنگ این هفته را بگیرد.

علی رغم این که فعالیت های اجتماعی مان محدود است ولی در پی این هستیم تا تمام ایران به رنگ هفته کتاب درآید و زنگ کتاب و کتابخوانی در کل ایران نواخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کتاب و کتابخوانی در ایران نواخته می شود

زنگ کتاب و کتابخوانی در ایران نواخته می شود