مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-09اقتصادي

عرضه مواداولیه معدنی در بورس کالا زنجیره فولاد را بر هم می ریزد


رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه ای خطاب به رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تفضیل شش ایراد مهم طرح مجلس برای بازار فولاد را تشریح کرده و برای اصلاح هر یک از آن ها پیشنهاداتی ارائه کرد.

- رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه ای خطاب به رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تفضیل شش ایراد مهم طرح مجلس برای بازار فولاد را تشریح کرده و برای اصلاح هر یک از آن ها پیشنهاداتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی طرح توسعه و تولید پایدار فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار ، بهرام سبحانی در نامه ای خطاب به اکبری بالاپشتی- رییس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی- ضمن اشاره به ایرادات ششگانه طرح مجلس برای بازار فولاد، به تشریح نقطه نظرات انجمن تولیدکنندگان فولاد در جهت امکان و افزایش تاثیرگذاری مثبت این طرح، پرداخت.

انجمن در بند اول نامه خود، ورود مجلس به مسائل معاملاتی در بالادست زنجیره فولاد را ضروری ندانسته و آورده است: طی سال های گذشته تاکنون در هیچ مقطعی مشکل تنظیم بازار آهن و فولاد در بخش تولید تا فولاد میانی (بیلت و اسلب) وجود نداشته و آنچه که موجب شد تا مجلس به این موضوع ورود کند، وجود مشکل در شیوه توزیع و فروش از مرحله شمش به بعد بوده و صدور دستورالعمل برای کل زنجیره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مواداولیه معدنی در بورس کالا زنجیره فولاد را بر هم می ریزد

عرضه مواداولیه معدنی در بورس کالا زنجیره فولاد را بر هم می ریزد