مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-09سياسي

تذکر جدی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر قادر رحیم زاده صبح امروز در جلسه شورای تامین شهرستان پارس آباد اظهار داشت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه روز در حال رصد مرز ها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر .

- جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء گفت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه روز در حال رصد مرز ها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر نمی توانند مرز ها را دچار نقص امنیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر قادر رحیم زاده صبح امروز در جلسه شورای تامین شهرستان پارس آباد اظهار داشت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه روز در حال رصد مرز ها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر نمی توانند مرز ها را دچار نقص امنیت کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید آسمان ایران به عنوان محل آزمون و خطا در نظر گرفته شود بیان کرد: برخورد شدید و جدی با نقض کنندگان خواهیم داشت و انتظار می رود در این زمینه به هشدار های لازم توجه گمارده شود تا امنیت آسمان کشور به هیچ عنوان زیر سؤال نرود.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء پدافند هوایی ارتش ادامه داد: خوشبختانه با تلاش ها انجام یافته در حال حاضر رزمندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ

تذکر جدی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الأنبیاء به طرفین درگیری در مناقشه قره باغ