مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-09بين الملل

اعتیاد به مذاکره به هر قیمت آمریکا را به تحریم معتاد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه جوان منتشر کرده و یادآور شده است: مهم تر از اصل تحریم، اثرات و پیامد های روانی آن است، - این که امثال آقای ظریف می گویند آمریکا به تحریم معتاد شده، ناشی از رفتار برخی سیاستمداران ایرانی است که ژست اعتیاد به مذاکره به خود گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه جوان منتشر کرده و یادآور شده است: مهم تر از اصل تحریم، اثرات و پیامد های روانی آن است، بدین معنا که آشفتگی و التهاب ذهنی ناشی از وضع و اعمال تحریم ها در سه لایه مسئولان ، رسانه ها و پس از آن افکار عمومی اثرات تحریم را تا چندین برابر می تواند افزایش دهد.

چنانچه مقامات ارشد کشور مورد هدف تحریم، قبل از رسانه - مردم، نسبت به اثرات تحریم دچار ترس و اضطراب شوند و آن را به تریبون های رسمی بکشانند و با ضریب خبری که رسانه ها با عملیات روانی به آن می دهند، جامعه نیز دچار دلهره و دلمشغولی مشابه می شود، شکل گیری چنین مرحله ای در میان مقامات، رسانه ها و جامعه یعنی دستیابی حداکثری ایالات متحده به اهداف تحریمی.

با استناد به اظهارات مقامات آمریکا می توان پی برد که در هیچ دوره ای، کاخ سفید نسبت به استفاده از تحریم اعتیاد پیدا نکرده و اثرگذاری آن را مفید ندانسته است؛ وزیر خارجه کشورمان نیز طی یک سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد به مذاکره به هر قیمت آمریکا را به تحریم معتاد کرد

اعتیاد به مذاکره به هر قیمت آمریکا را به تحریم معتاد کرد