مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-09سياسي

ثبت 654 درخواست فرزندخواندگی در مازندران


654 زوج مازندرانی از اواخر پارسال تاکنون تقاضای فرزندخواندگی کرده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، فرزادگوهردهی بابیان اینکه در استان مازندران از اواخر سال گذشته کلیه پرونده‌های فرزندخواندگی در این سامانه به تعداد 654 مورد در سامانه ملی فرزندخواندگی ثبت‌شده است، گفت: خانواده‌ها بعد از انجام اقدامات اولیه توسط مددکار در صورت مورد تأیید بودن به کمیته استانی معرفی و در صورت تأیید نهایی توسط کمیته فرزندان به خانواده‌ها واگذار می‌شوند.

وی رویکرد سازمان بهزیستی در خصوص واگذاری کودکان را خانواده محور دانست و افزود: سازمان بهزیستی کشور جهت شفافیت و سهولت روند فرایند فرزندخواندگی اقدام به راه‌اندازی سامانه ملی فرزندخواندگی کرد که با اجرایی شدن این سامانه فرایند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری‌های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: بر همین اساس همه افراد متقاضی سرپرستی چه در داخل کشور و چه در خارج می‌توانند از طریق این سامانه کلیه فرآیند‌ها را از مرحله ثبت‌نام تا پایان به صورت الکترونیکی دنبال کنند.

گوهردهی با اشاره به لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های فرزند پذیری توسط خانواده‌های متقاضی اضافه کرد: بیش‌ترین متقاضی مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 654 درخواست فرزندخواندگی در مازندران

ثبت 654 درخواست فرزندخواندگی در مازندران