مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-09اقتصادي

بررسی داغ ترین مطالبات اقتصادی «فارس من» در برنامه پایش + فیلم


مهمترین مطالبات اقتصادی کاربران «فارس من» در برنامه پایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

-   در ابتدا با نگاه به گزارشات آماری از شبکه های اجتماعی درمی یابیم که از مجموع 310 هزار پست تلگرام، 202 هزار پست اینستاگرام و 155 هزار پست توییت، بیشترین دغدغه های مردم مربوط به مسائل اقتصادی از جمله بورس، سکه و دلار است.

  بنابراین با توجه به نمودار فوق، مشاهده می شود که 52 درصد مطالبات مردم در بخش فارس من مربوط به نرخ ارز، 21 درصد نابسامانی بورس، 12 درصد افزایش قیمت گوشت، 8 درصد افزایش قیمت روغن و کمبود آن در بازار و 3 درصد کمبود انسولین در داروخانه ها را شامل می شود.

  و اما طبق بررسی آخرین آمار سوژه های ثبت شده در سامانه فارس من ، شاهد حمایت 104 هزار نفر از مجموع 431 مطالبه مردمی هستیم که داغ ترین و پرامضاءترین این سوژه ها شامل مطالبات سهامداران بورس با 58 هزار امضاء، افزایش روزانه قیمت خودرو با 20 هزار حامی و نظارت بر اقلام اساسی با 5 هزار حمایت کننده است.

  مطالباتی که در برنامه پایش مورد بررسی قرار گرفت عبارتند از: * مطالبات سهامدارن بورس با توجه به اینکه هر هفته مطالبات زیادی درباره بازار بورس در فارس من به ثبت می رسد اما 4 موضوع اصلی که از محوری ترین خواسته مخاطبان است به موضوعات کنترل حقوقی ها برای جلوگیری از نوسان گیری در معاملات، کاهش دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی داغ ترین مطالبات اقتصادی «فارس من» در برنامه پایش + فیلم

بررسی داغ ترین مطالبات اقتصادی «فارس من» در برنامه پایش + فیلم