مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:002020-11-09سياسي

راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران از راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد بر اساس پروتکل های جدید بهداشتی در استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد بر اساس پروتکل های جدید بهداشتی در استان خبر داد.

فرزاد گوهردهی در جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران در بهشهر ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سردار رمضانعلی صحرایی، گفت: بالغ بر 90 هزار نفر در قالب حدود 32 هزار خانوار در شهرستان های نکا بهشهر و گلوگاه از خدمات بهزیستی مازندران بهره مند هستند که حدود 11هزار نفر از آنها را معلولین و توانخواهان تشکیل می دهند.

وی افزود : 15 مرکز خدمات توانبخشی، 78 مرکز در حوزه پیشگیری و 13مرکز در حوزه اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی در شرق استان خدمات دهی می کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران هدف نهایی بهزیستی را ارتقا سطح توانمندی گروه های هدف عنوان و خاطرنشان کرد: از مهم ترین ارکان توانمندسازی، رفع مشکلات حوزه مسکن و اشتغال توانخواهان است که بهزیستی مازندران با تعهد احداث و تحویل 47 واحد مسکونی در سال 99، تعداد 76 واحد مسکونی را در هفت ماه ابتدایی سال به جامعه هدف تحویل داده که حدود 61 درصد بیش از تعهد و برش تعیین شده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد در مازندران

راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد در مازندران