مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 04:052020-11-09سياسي

برخی پزشکان فاصله گذاری را نادیده می گیرند


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در مطب برخی از پزشکان استان، تراکم زیاد بیماران در فضای کوچک و نادیده گرفتن فاصله اجتماعی از عمده مسائلی است که مورد گلایه مردم واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناکم، مهدی کرامتی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس بازرسی و نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا در مطب پزشکان استان به صورت جدی در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و با متخلفان این بخش برخورد می‌شود.

وی افزود: دیشب به صورت سرزده از 15 مطب پزشکی و درمانگاه مرکز استان بازرسی شد که یک درمانگاه و سه مطب به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، تذکر کتبی دریافت کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: پزشکان مکلف هستند برای جلوگیری از تراکم جمعیت در فضای کوچک سالن انتظار، سامانه نوبت دهی خود را مدیریت کنند.

کرامتی خاطرنشان کرد: کوچک بودن سالن انتظار، تراکم بالای افراد و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی بیشترین مشکل و ایراد در مطب پزشکان بود که سبب شد تا اخطارهای لازم به صورت کتبی به آنان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پزشکان فاصله گذاری را نادیده می گیرند

برخی پزشکان فاصله گذاری را نادیده می گیرند