مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 04:002020-11-09سياسي

توصیه اولین بانوی ستاره شناس ایران به نسل جوان


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ریاضیات و فیزیک و نجوم را از حوزه های علمی دانست که زیر ساخت فکری جامعه را می سازند، گفت: دکتر طریان به کشور خود تعلق خاطر داشت و دانش را در سرزمین مادری خود توسعه داد و این رویکردی است که ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.

- رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ریاضیات و فیزیک و نجوم را از حوزه های علمی دانست که زیر ساخت فکری جامعه را می سازند، گفت: دکتر طریان به کشور خود تعلق خاطر داشت و دانش را در سرزمین مادری خود توسعه داد و این رویکردی است که ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اشرف بروجردی در همایش ملی مجازی نکوداشت یکصدمین سال تولد دکتر آلنوش طریان مادر نجوم و بانوی اختر فیزیک ایران با اشاره به برگزاری این مراسم نکوداشت در سال جاری همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، افزود: یکی از وظایف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شناسایی گنجینه های علمی و معرفی آنها به جامعه است تا نسل جوان با شناسایی آنها از این گنجینه ها بهره مند شوند.

وی دکتر آلنوش طریان را یکی از پیشتازان و پیشکسوتان و اولین زن ایرانی دانست که در حوزه اختر فیزیک و ستاره شناسی مشغول به تحصیل و تحقیق شد، اظهار کرد: وی استاد دانشگاه تهران و یکی از دعدغه هایش تربیت نسلی برای آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه اولین بانوی ستاره شناس ایران به نسل جوان

توصیه اولین بانوی ستاره شناس ایران به نسل جوان