مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 01:402020-11-08ورزشي

شناگران معلول در حال آماده سازی خود برای حضور در پارالمپیک توکیو


سه شناگری که امتیاز ورودی به پارالمپیک توکیو را کسب کرده اند در حال آماده سازی خود هستند تا تکلیف آنها برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص شود.

- انجمن شنای معلولان گفت: سه شناگری که امتیاز ورودی به پارالمپیک توکیو را کسب کرده اند در حال آماده سازی خود هستند تا تکلیف آنها برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص شود.

محمدحسین اقبالی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت شاهین ایزدیار اظهار کرد: شاهین ایزدیار به دلیل کرونا چند ماهی از تمرینات شنا دور بود و با هماهنگی فدراسیون شنا تمرینات انفرادی خود را از اوایل مهر در استخر آزادی آغاز کرده است که در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تشدید بیماری کرونا آیا خطری او را تهدید نمی کند، افزود: در استخر آزادی پروتکل های بهداشتی به گونه ای رعایت می شود که در هر سانس تنها یک شناگر می تواند تمرینات شنا انجام دهد.

در حال حاضر نیز که ایزدیار همراه با 3 ملی پوش شنا از استخر آزادی استفاده می کنند تمرینات آنها انفرادی و در سانس های مختلف انجام می شود تا مشکلی برای هیچ کدام از شناگران پیش نیاید.

اقبالی اضافه کرد: اگر شرایط از نظر بیماری کرونا بهتر شود سعی داریم امکان استفاده از استخر آزادی را برای دو شناگر دیگر خود یعنی سینا ضیغمی و محمدحسین کریمی نیز فراهم کنیم تا در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناگران معلول در حال آماده سازی خود برای حضور در پارالمپیک توکیو

شناگران معلول در حال آماده سازی خود برای حضور در پارالمپیک توکیو