مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 23:252020-11-08اقتصادي

بهترین شهرهای آمریکا برای کار


سن فرانسیسکو بهترین شهر آمریکا از نظر شرایط کاری معرفی شد.

- سن فرانسیسکو بهترین شهر آمریکا از نظر شرایط کاری معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه میلکن در گزارشی به بررسی شرایط بازار کار آمریکا در شهرهای مختلف آمریکا پرداخت.

به گفته این موسسه، رتبه بندی امسال بر اساس شاخصه هایی چون: نرخ رشد مشاغل، نرخ رشد حداقل دستمزد، چشم انداز کوتاه مدت بازار کار، فرصت های شغلی در گروه مشاغل فناوری و امنیت شغلی تهیه شده اند که مبنای محاسبه این نرخ رشد سالانه بوده است.

میلکن در بخشی از گزارش خود با اشاره به پیامدهای غیر قابل انکار ویروس کرونا روی بازار کار آمریکا گفته است بازگشت شرایط بازار کار به سطوح قبل از بحران احتمالا تا پایان سال آینده به طول خواهد کشید.

در ادامه با برترین شهرها در رتبه بندی امسال آشنا می شوید: شهرهای بزرگ 1- سن فرانسیسکو- کالیفرنیا تغییر رتبه نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته: سه رتبه افزایش 2- پروو- یوتا تغییر رتبه نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته: یک رتبه کاهش 3- آستین- تگزاس تغییر رتبه نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته: بدون تغییر 4- رنو- نوادا تغییر رتبه نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته: هفت رتبه افزایش 5- سن خوزه- کالیفرنیا تغییر رتبه نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین شهرهای آمریکا برای کار

بهترین شهرهای آمریکا برای کار