مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 21:452020-11-08اجتماعي

اشتغال سیبل گم شده شکارچیان پرنده در فریدونکنار/ وجود مافیا در شکار پرندگان


نکته مغفول مانده در شکار پرندگان در استان های شمالی کشور بحث اشتغال است که در برخی مسؤولان به صورت ضد و نقیض به آن اشاره دارند و مدیرکل محیط زیست مازندران درباره مردم فریدونکنار می گوید: - خبرگزاری فارس مازندران ـ جاوید عباسیبا سرد شدن هوا مهاجرت پرندگان زمستان گذران از مناطق سرد سیر روسیه به سمت ایران به ویژه تالاب بین المللی فریدونکنار و سرخورد آغاز می شود.

 انواع مرغابی، غاز، اردک، خوتکا، گیرال، باکلان و حواصیل قالب پرندگانی را تشکیل می دهند که فریدونکنار و سرخرورد را برای زمستان گذرانی انتخاب می کنند.

  فریدونکنار شهری که 43 آببندان دارد و تالاب بین المللی اش در کنوانسیون رامسر ثبت جهانی شده تا سالانه ده ها هزار قطعه پرنده مهاجر 5 ماه سرد سال را در آغوش آن بگذرانند.

  میزبانی شایسته از تک درنای سیبری  آنچه از فریدونکنار و فریدونکناری بیش از هر چیز دیگری در اذهان تبلیغ و ماندگار شده، روحیه شکار، خشونت و مهمان کشی است و این در حالیست که در این جنگ رسانه ای نامنظم و به دور از انصاف با چاشنی تیترهای زرد، هرگز چیزی از مردم خونگرمی گفته نمی شود، سال هاست آخرین بازمانده درنای سفید سیبری فقط فریدونکنار را شایسته زمستان گذرانی در ایران پهناور و حتی آسیای زیبا می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال سیبل گم شده شکارچیان پرنده در فریدونکنار/ وجود مافیا در شکار پرندگان

اشتغال سیبل گم شده شکارچیان پرنده در فریدونکنار/ وجود مافیا در شکار پرندگان