مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-08سياسي

خدمت به مردم؛ مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام


نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم در دفاع از نظام اسلامی است، - ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم در دفاع از نظام اسلامی است، گفت: تمام اهتمام مجلس در راستای خدمت و توجه همه جانبه به نیازها و مشکلات مردم است و مطمئنا آن را با جدیت دنبال خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار شد، رویکرد مجلس یازدهم را همگرایی و تعامل سازنده با دولت دانست و گفت: آنچه از دولت انتظار داریم این است که برای برون رفت کشور از شرایط کنونی و قدم برداشتن به سمت مطلوب از داشته ها و ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده کرده و خوشبختانه سازو کار لازم برای دولت فراهم است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها در آگاهی بخشی و سوق دادن جامعه به سمت توسعه و پیشرفت ابراز امیدواری کرد با تعاملات بیشتر و بهتر در مجموعه مدیران و رسانه آینده بهتری برای کشور شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین کمیته بررسی مدیریت پسماند در رودسر طی روزهای آینده خبر داد و اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم؛ مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام

خدمت به مردم؛ مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام