مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-08سياسي

تجمع اعتراض آمیز مربیان پیش دبستانی در داراب/ مطالبه ای که در گذر زمان رنگ نباخت


تعدادی از بانوان مربی مراکز پیش دبستانی در شهرستان داراب که به وضعیت استخدام خود اعتراض داشتند، طی روزهای اخیر در مقابل فرمانداری، دفتر امام جمعه و دفتر نماینده مردم داراب و زرین دشت تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی و شنیده شدن مطالبه خود شدند.

- در سال 94 ، بخشنامه ای جهت جذب مربیان پیش دبستانی که پیش از سال 91 در مراکز آموزشی مشغول به کار بوده به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ شد و به موجب آن آموزش و پرورش هر شهرستان می توانست بدون محدودیت کمی، مربیانی را در قالب حق التدریس به کار گیرد.

آموزش و پرورش فارس نیز این بخشنامه را به شهرستان ها ابلاغ نمود و از قرار معلوم در شهرستان داراب تعداد اندکی معرفی شده و مربیان دیگر با وجود تجربه و سنوات کاری از استخدام بازماندند.

اکنون مربیانی که به دنبال ثبات و امنیت شغلی خود هستند، معترضند که چرا اداره کل آموزش و پرورش این بخشنامه را قبول ندارد و از دستورالعملی که ثبات شغلی مربیان بسیاری را در سطح کشور معین کرد به عنوان اطلاعیه یاد می کند!؟  علاوه بر شرایط عمومی و متعارف، دو شرط برای جذب مربیان به عنوان نیروی حق التدریس در این بخشنامه مطرح شده بود، نیروهای مشمول قانون یاد شده عبارتند از: الف) نیروهای پیش دبستانی: افرادی که تا قبل از تاریخ 91/7/26 با یکی از مراکز پیش دبست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراض آمیز مربیان پیش دبستانی در داراب/ مطالبه ای که در گذر زمان رنگ نباخت

تجمع اعتراض آمیز مربیان پیش دبستانی در داراب/ مطالبه ای که در گذر زمان رنگ نباخت