مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 17:052020-11-08سياسي

برگزاری مجازی رویدادهای ترویجی از هفته ترویج علم تا هفته پژوهش


رییس انجمن ترویج علم ایران با اشاره به برگزاری مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت توسعه، گفت: امسال برنامه های این هفته از روز سه شنبه 20 آبان ماه آغاز می شود و تا هفته پژوهش ادامه خواهد داشت و کلیه برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

- رییس انجمن ترویج علم ایران با اشاره به برگزاری مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت توسعه، گفت: امسال برنامه های این هفته از روز سه شنبه 20 آبان ماه آغاز می شود و تا هفته پژوهش ادامه خواهد داشت و کلیه برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر اکرم قدیمی در نشست مجازی امشب با بیان اینکه روز 20 آبان ماه به عنوان روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح نامگذاری شده است، افزود: این نامگذاری در سال 2001 از سوی سازمان یونسکو انجام شده است.

وی با بیان اینکه از سال 1391 انجمن ترویج علم در این راستا اقدام به برگزاری هفته ترویج علم کرده است، ادامه داد: به همت این انجمن روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح در تقویم جمهوری اسلامی ایران وارد شد و برنامه هایی را به مناسبت این روز جهانی برگزار کرده است.

قدیمی خاطر نشان کرد: شعار امسال روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح علم برای جامعه و با جامعه انتخاب شده و تمرکز آن ایجاد ارتباط جامعه با علم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی رویدادهای ترویجی از هفته ترویج علم تا هفته پژوهش

برگزاری مجازی رویدادهای ترویجی از هفته ترویج علم تا هفته پژوهش