مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 15:502020-11-08اقتصادي

پست 63 به 20 کیلوولت برق شهرک های صنعتی دماوند و فیروزکوه احداث می شود


نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز برای احداث پست 63 به 20 کیلوولت شبکه توزیع برق شهرک های صنعتی دماوند و فیروزکوه با اعتباری بیش از 200 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیداحمد رسولی نژاد، نائب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست بررسی و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در دماوند و فیروزکوه تشویق شوند .

وی با بیان اینکه ما با تمام توان ایستاده ایم و به دنبال ایجاد زیرساخت های پایدار هستیم، گفت: صنعت ما با برداشت های بی رویه از چاه ها و ساخت وسازها لطمه دیده است؛ باید به دنبال آب پایدار باشیم و آب صنایع دو شهرستان را تأمین کنیم تا آن ها برای ده ها سال نگران آب و برق نباشند.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدیدهایی که در ماه های گذشته از واحدهای تولیدی و صنعتی داشتیم، آن ها با مشکلات شبکه توزیع برق مواجه بودند که با پیگیری های متعدد، مجوز احداث دو پست شبکه برق 63 به 20 کیلوولت برای شهرک های صنعتی دماوند و فیروزکوه با اعتباری بیش از 200 میلیارد تومان در نشستی با حضور وزیر نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست 63 به 20 کیلوولت برق شهرک های صنعتی دماوند و فیروزکوه احداث می شود

پست 63 به 20 کیلوولت برق شهرک های صنعتی دماوند و فیروزکوه احداث می شود