مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 13:552020-11-08سياسي

گراهام: کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند


لیندسی گراهام رییس جمهوری خواه کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد، این کمیته درباره اتهام های مطرح شده درباره تقلب و سوء رفتار مجریان انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری تحقیق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک سناتور ارشد جمهوری خواه که پیشتر از مواضع و مایک پنس معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه تقلب بزرگ در انتخابات خوانده است، خبر داد.

لیندسی گراهام در یک بیانیه اعلام کرد، ستاد انتخاباتی ترامپ به او یک استشهاد محلی از سوی ریچارد هاپکینز کارمند اداره پُست شهر اِری در پنسیلوانیا داده است.

هاپکینز در این استشهاد ادعا کرده که مسئول اداره پُست این شهر به کارکنانش گفته بود، تاریخ برگه های رای پُستی را به عقب بکشند تا وانمود شود این برگه ها قبل از سوم نوامبر (موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری) جمع آوری شده اند در حالی که تاریخ جمع آوری بسیاری از این برگه ها چهارم نوامبر (روز بعد از انتخابات) یا حتی بعد از آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراهام: کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند

گراهام: کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند