مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-08فرهنگي

برگزاری مسترکلاس «مستند بحران» در سینماحقیقت


در چهاردهمین دوره ی جشنواره بین المللی سینماحقیقت که امسال در قالب برنامه ها و نمایش های برخط آنلاین برگزار می شود، «هانا پولاک» مستر کلاس مستندسازی در شرایط بحران را بصورت مجازی اجرا می کند.

- در چهاردهمین دوره ی جشنواره بین المللی سینماحقیقت که امسال در قالب برنامه ها و نمایش های برخط آنلاین برگزار می شود، هانا پولاک مستر کلاس مستندسازی در شرایط بحران را بصورت مجازی اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هانا پولاک فیلمبردار، کارگردان و تهیه کننده مطرح لهستانی که با مستند کوتاه بچه های لنینگرادسکی نامزد جایزه اسکار و جایزه بفتا شده است، در این دوره ی جشنواره اقدام به برگزاری مستر کلاس مجازی مستندسازی در شرایط بحران می کند.

بچه های لنینگرادسکی وی در مورد جامعه ای از کودکان بی خانمان است که در ایستگاه راه آهن لنینگراد در شهر مسکو روسیه زندگی می کنند.

پولاک در نهمین دوره جشنواره سینماحقیقت (1394)، با فیلم مستند بلند اتفاق خوبی در راه است در بخش مسابقه بین الملل جشنواره حضور داشت.

این فیلم طی سال های اخیر برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ایدفا هلند، جایزه مستند خلاق داوران جوان جشنواره ژنو سوییس، جایزه بزرگ جشنواره مستند هنری مسکو، جایزه بهترین فیلم جشنواره مستند EuroDoc، جایزه دوم جشنواره مستند مادرید اسپانیا، جایزه بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسترکلاس «مستند بحران» در سینماحقیقت

برگزاری مسترکلاس «مستند بحران» در سینماحقیقت